Yves Saint LaurentLouis VuittonRaybanMichael KorsMiu MiuBeymenBurberryDolce&GabbanaH&MIntımıssımıVogueChanelPierre CardinMangoMassimo DuttiAlexander McQueen Michael KorsMoschinonet-a-porterPradaRalph LaurenTrendyolZaraRoberto CavalliGiorgio ArmaniVersaceGivenchyHermesHotiçBoynerCalvin KleinStradivariusFred Perry

Gucci imzası

15-01-2015

Gucci de artık kendi makyaj koleksiyonuna sahip markalar arasına katılıyor. Üstelik oldukça iddialı bir tasarım ve kampanya ile…

 

Gucci’nin kreatif direktörü Frida Giannini gücünü dünyaca ünlü makyaj artisti Pat McGrath ile birleştiriyor ve markanın ilk makyaj koleksiyonuna imza atıyor. Geçtiğimiz ekim ayında Milano Moda Haftası’nda tanıtımı gerçekleştirilen Gucci Cosmetics, kozmetik dünyasının bugüne kadar gelmiş geçmiş en gösterişli makyaj markası olmaya aday! Üstelik o kadar iddialı ki reklam kampanyasında bir aristokrata, Charlotte Gainsbourg’a yer veriyor.

“Benim için güzellik ve moda birbirine bağlı iki unsur. Biri olmadan, diğeri olamaz. Ayrıca makyaj her zaman Gucci şovlarının olmazsa olmaz ayrıntılarından…,” diyen Giannini, bir yıllık hazırlık sürecinin ardından 156 parçalık koleksiyonla karşımıza çıkıyor. İlham kaynağı ise markanın tarihi boyunca kullanılan tasarımlar. Gucci’nin siyah, kırmızı, bronz, bakır ve tatlısu ördeği gibi ikonik renkleri far paletlerinde ön plana çıkarken, markanın ikonik logosu ise ürün dokularında ve ambalaj tasarımlarında ‘ben buradayım’ diye bağırıyor. Ancak şunu da belirtmeliyiz ki; bu ürünler tabii ki bir tasarımdan çok daha öte özelliklere sahipler.


Uzun yıllardır Gucci’nin defile ve reklam çekimlerinde görev alan Pat McGrath ürün kalitesini şöyle anlatıyor: “Frida ürünlerin bir makyaj artistinin iç rahatlığıyla taşıyabilecek kalitede olmasına özen gösterdi. Hepsinin üretim aşamasında son teknolojileri en etkili şekilde kullanmaya çalıştık. Cilde anında nüfus eden fondötenler, birbirleriyle harmanlanan kremsi dokuda farlar, dudakları nemlendirirken renk veren rujlar, doğal bir görünüme imza atan allıklar koleksiyonun ön plana çıkan ürünleri arasında.”

Çok etkileyici değil mi? Ama ne yazık ki şimdilik Türkiye’de satışa sunulmuyor. Heyecanla beklemedeyiz.


 

Canan YOLAÇ

ARCHIVE

    YOU MAY ALSO LIKE